بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران

چهره‌ای زیبا داشتن در آدم‌ها یک امر ذاتی است. اما داشتن لبخندی زیبا با دندان‌هایی مرتب نیز در این میان تأثیر بسیار زیادی دارد. به همین جهت ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران آشنا کنیم. با مراجعه به آن به لبخندی زیبا همراه با دندان‌هایی سالم و مرتب دست یابید.

امروزه افراد زیادی به دنبال لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ و… هستند. همچنین برخی افراد می‌خواهند ظاهر دندان‌های خود را زیبا و سالم کنند. اگر شما هم به‌منظور حفظ سلامتی و زیباسازی دندان خود به دنبال بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران هستید، تا انتهای این مقاله از کلینیک دندانپزشکی دکتر نوروزی با ما همراه باشید.

کلینیک دندانپزشکی

درمانگاه، مطب، ساختمان یا قسمتی از یک بیمارستان و یا مرکز بهداشتی و درمانی را کلینیک می‌گویند. کلینیک دندانپزشکی باید مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و پروانه تخصصی داشته باشد. در این مرکز درمانی انجام خدمات زیبایی و درمانی دهان و دندان پرداخته می‌شود. در کلینیک دندانپزشکی خدمات متنوعی برای مشکلات دهان و دندان انجام می‌شود.

مجوز داشتن کلینیک را فقط به متخصص دندانپزشک، در زمینه دندان می‌دهند. پیداکردن یک کلینیک دندانپزشکی که خدمات و امکانات بهتری نسبت به بقیه دارد کار بسیار دشواریست؛ زیرا تهران یک کلان‌شهر است. جابه‌جایی در هر منطقه آن مثل جابه‌جایی بین شهرهاست. هر منطقه از این شهر بزرگ دارای دندانپزشکی‌های مختص به خود است. با رفتن به هر کدامشان در هزینه و زمان افراد صرفه‌جویی می‌شود.

البته به‌خاطر نزدیک بودن مطب دندانپزشکی نباید به آن اعتماد کرد. باید حتماً از نظر ارائه‌دادن خدمات هم بهترین و موفق عمل کند. انجام عمل مربوط با دهان و دندان اهمیت فراوانی دارد. بنابراین پیش از انتخاب کلینیک تحقیقات کافی را انجام دهید. در هر حالتی بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران را انتخاب کنید. مرکزی که می‌خواهید انتخاب کنید حتماً باید بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران را داشته باشد.

کلینیک دندانپزشکی جهت ارائه خدمات متنوع دندان به پزشک متخصصی که در تمامی خدمات مربوط به زیبایی و ترمیم دندان تخصص دارد نیازمند است. دندانپزشک تخصص خود را به کار می‌گیرد، تا بتواند خدمات را به نحو احسن با بهترین متریال و کیفیت به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد.

کلینیک دندانپزشکی

ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران

بهترین کلینیک دندانپزشکی باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. با این عمل بیماران با خیالی راحت همهٔ درمان‌های مربوط به دندان خود را به آن مرکز می‌سپارند. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز دندانپزشکی را برای شما شرح دهیم.

بهترین ویژگی‌های تخصصی دندانپزشکی

  • بهترین متخصص: بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران باید بهترین متخصص در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی را داشته باشد. همچنین، مدرک خود را از دانشگاه معتبر دریافت و با معدل عالی از آن دانشگاه فارغ‌التحصیل شده باشد.
  • موقعیت مکانی مناسب: کلینیک بهتر است، در مکانی از شهر قرار داشته باشد که هم از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی و هم وسیله نقلیه شخصی دسترسی آسانی داشته باشد. همچنین، امکاناتی مثل آسانسور و پارکینگ نیز داشته باشد.
  • محیطی بهداشتی و استریلیزه: فضای کلینیک به طور کامل باید استریلیزه و بهداشتی باشد. این کار از انتقال انواع بیماری به بیماران جلوگیری و آن را به صفر می‌رساند.
  • امکانات و تجهیزات مدرن: بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران باید به بهترین ابزار و دستگاه‌های روز دنیا مجهز باشد. این موضوع برای به‌منظور ارائه هر چه‌بهتر خدمات در اختیار داشته باشد.
  • ارائه انواع خدمات دندانپزشکی: کلینیک دندانپزشکی در راستای فراهم‌کردن راحتی و آسایش مراجعه‌کنندگان خود باید انواع خدمات درمانی، زیبایی و ترمیمی دندان را ارائه دهد.
  • پرسنل خوب: همهٔ کارکنان کلینیک تخصصی باید رفتاری خوشایند و مناسب با بیماران داشته باشند. دانش خود را باید همواره با به‌روزترین روش‌ها و متدهای درمانی نیز به‌روز کنند.
  • نوبت‌دهی دقیق: نوبت‌دهی به بیماران مسئله‌ای بسیار مهم هم برای مراجعه‌کنندگان و هم دندانپزشک است. کوچک‌ترین مشکل و اشتباه در فرایند نوبت‌دهی موجب اخلال در نظم کلینیک می‌شود. همچنین، به نحوی بی‌احترامی به مراجعه‌کنندگان تلقی می‌شود.

ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران

خدمات ارائه شده کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران

قلب تپنده هر کلینیک دندانپزشکی خوب، متخصص دندانپزشکی ماهر و باتجربه نظیر دکتر نوروزی است. بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران به‌وسیله یک دندانپزشک متخصص در حیطه مربوط به زیبایی و ترمیم اداره می‌گردد. این متخصص با آخرین پیشرفت‌ها در زمینه دندانپزشکی باید به‌روز باشد. همچنین، به‌صورت پی‌درپی مهارت و دانش خود را جهت ارائه بهتر به مراجعه‌کنندگان خود افزایش دهد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی Smile Arc یکی از پیشروترین و بهترین کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی است. خدمات این کلینیک شامل: ارائه خدمات درمانی، زیبایی و ترمیمی در شمال تهران است. این مرکز درمانی همهٔ درمان‌های دندانپزشکی شامل موارد زیر را به‌صورت تخصصی به شما دوستان و بیماران محترم ارائه می‌دهد.

  • اصلاح طرح لبخند
  • ونیر کامپوزیت
  • لمینت سرامیک دندان
  • جرم‌گیری و پاک‌سازی
  • درمان تخصصی ریشه
  • عصب‌کشی و اندو دندان
  • روکش‌های تمام سرامیک
  • درمان‌های ترمیمی
  • ایمپلنت دندان
  • بلیچینگ و سفیدکردن دندان‌ها
  • دارای تیمی متخصص، باتجربه و باسابقه
  • استفاده از جدیدترین متد روز و روش‌های درمانی

خدمات ارائه شده کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران

تجهیزات و دستگاه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی

 وجود تجهیزات پیشرفته و امکانات کافی برای دریافت خدمات در هر کلینیک دندانپزشکی لازم و ضروری است. به‌گونه‌ای که جهت برخی از کارها احتیاج نباشد از کلینیک خارج شده و دچار سردرگمی شوند. کلینیک دکتر نوروزی به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا مجهز می‌باشد. برخی دستگاه‌های این کلینیک شامل:

  • صندلی‌های استاندارد دندانپزشکی یا همان یونیت: به‌منظور همکاری بهتر بیمار با پزشک معالج خود و درمان راحت، صندلی مناسبی باید برای این کار وجود داشته باشد. صندلی‌های استاندارد یکی از وسایل موجود در کلینیک دندانپزشکی هستند. قابلیت تنظیم از نظر ارتفاع، زاویه و… در موقع درمان را دارند.
  • دستگاه آمالگام: جهت انجام‌دادن ترمیم دندان‌ها استفاده می‌شود. دندانپزشک با کمک آن‌ همه‌ درمان‌های مرتبط با لثه، پروتز، پرکردن و ترمیم دندان را انجام می‌دهد.
  • سونیکاسیون: این دستگاه یکی از تجهیزات دندانپزشکی؛ به‌منظور انجام جرم‌گیری، بروساژ و پاک‌سازی لثه و دندان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌وسیلهٔ دندانپزشکان عمومی و متخصصین دندانپزشکی استفاده می‌شود.
  • اسکریبر: دستگاهیست که برای لکه‌های روی دندان‌ها، ترک‌ها و شیارها و آسیب‌دیدگی‌ها استفاده می‌شود. حفاری‌های موردنیاز در دندان با این دستگاه صورت می‌گیرد.
  • دستگاه هموستاتیک: این دستگاه حتماً باید در کلینیک‌ها وجود داشته باشد. با استفاده از آن خونریزی ایجاد شده در حین جراحی‌ها کنترل می‌شود. به کمک آن دندان‌ها و لثه نیز خنک می‌شوند.
  • دستگاه آبسول: به‌منظور جذب آب اضافی و چربی‌ها که در حین درمان در دهان جمع شده‌اند از این دستگاه در کلینیک‌ها استفاده می‌کنند.
  • دستگاه ایکس ری و لیزر: از بهترین تجهیزات کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران دستگاه لیزر و ایکس ری است. این دستگاه، تصاویر موردنیاز در حین درمان و پیش از آن را می‌گیرد. پیوندهای استخوانی و برش موردنیاز درمانی نیز انجام می‌شود.

تجهیزات و دستگاه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر نوروزی در تهران

دندان‌ها از اعضای مهم صورت افراد محسوب می‌شوند. سالم‌بودن دندان‌ها سبب به‌وجودآمدن اعتمادبه‌نفس در افراد می‌شود. بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران همه خدمات مرتبط با دهان و دندان در زمینه درمانی، ترمیمی و زیبایی را ارائه می‌دهد. شما با مراجعه به این کلینیک تخصصی مشکلات و عارضه‌های مربوط به دهان و دندان خود را به راحتی حل می‌کنید.

کلینیک دکتر نوروزی یکی از مجهزترین و به‌روزترین کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران است. کلینیک در منطقه ۳ و محدوده جردن و محله‌های اطراف آن واقع است. با استفاده از جدیدترین، مدرن‌ترین و به‌روزترین تجهیزات روز دنیا در عرصه خدمات دندانپزشکی و بهترین متریال و مواد، آماده ارائه خدمات به شما دوستان است.

کلینیک دندانپزشکی Smile Arc با وجودداشتن بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی به‌عنوان مجهزترین، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز در شمال تهران می‌باشد. تمامی بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی اعم از خدماتی که در این مقاله ذکر شد را دارد. آماده ارائه باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات با مناسب‌ترین هزینه و قیمت به عزیزان در شمال تهران در محدوده جردن است. برای مشاوره رایگان با مطب دکتر مونا نوروزی با شماره‌تلفن 26203348-021 تماس بگیرید.  

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
زهرا ابدالی
زهرا ابدالی
مقالات: 47

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *