بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

امروزه انجام جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، همچنین انجام ایمپلنت دندان و لمینت دندان بسیار زیاد شده است. به همین جهت در این مقاله بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم. با شناخت بهترین متخصص دندانپزشکی با خیالی آسوده جهت رسیدگی به دندان‌های خود می‌توانید اقدام کنید. این معرفی به این خاطر انجام می‌گیرد که این روزها دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین خدمات درمانی برای افراد دارد.

افراد بسیاری به‌منظور زیبایی چهرهٔ خود، کارهایی جهت رفع نقص‌های صورت خود انجام می‌دهند. یکی از مهم‌ترین اجزا در صورت هر فرد، دندان است. خراب و نامرتب بودن آن‌ها تأثیر بسیار زیادی در چهرهٔ افراد می‌گذارد. حتی منجر به کاهش اعتمادبه‌نفس نیز می‌شود.

در شرایطی که دندان‌هایتان مشکل و نقص دارند، برای برطرف‌کردن مشکلات، نیاز به دندانپزشک ماهر و خبره‌ای در حیطه درمان زیبایی و ترمیمی دندان دارید. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین متخصص دندانپزشک در ادامه این مقاله از با ما همراه باشید.

متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی کیست؟

دندانپزشک عمومی با قبول‌شدن در آزمون وارد شاخه دندانپزشکی می‌شود. پس از گذراندن ۳ تا ۴ سال در دوره‌های آموزشی تخصصی، تخصص خود را در دندانپزشکی کسب می‌کند. در حقیقت بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی همان دندانپزشک عمومی است. با این تفاوت که دوره‌های تخصصی خود را با موفقیت گذرانده.

این دندانپزشک با پشتکار و تلاش خود توانسته، تخصص خود را در عرصه دندانپزشکی کسب کند. بخش جداناپذیر و عمده فرایندهای کار شده در این تخصص به ترمیم و زیبایی دندان مربوط است. یک دندانپزشک زیبایی نظیر دکتر نوروزی در حقیقت هنرمندیست که به‌آسانی علم و هنر را با هم تلفیق می‌کند.

بهترین متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی ابزارهای گوناگونی به‌منظور حفظ کارایی، زیبایی و عملکرد دندان به کار می‌گیرد. این کار باعث نتیجه مطلوب‌تری برای بیماران می‌شود. دکتر مونا نوروزی به‌صورت مداوم در حال به‌روزرسانی اطلاعات و به‌کارگیری روش‌های جدید و نوین زیبایی و ترمیمی دندان است.

متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی کیست؟

ویژگی‌های بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

مهم‌ترین عامل موفقیت دکتر نوروزی، بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی تمرکز و دقت کافی موقع کار است. هر چه تمرکز و دقت دندانپزشک روی کار بیشتر باشد، جزئیات کوچک ولی تعیین‌کننده بیش‌تری به چشم می‌خورد. این توجه و دقت فرایند درمان را برای مراجعه‌کننده راحت‌تر می‌کند.

ویژگی‌ها شامل:

  • داشتن مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود
  • اطلاعات به‌روز
  • تجربه کافی، مهارت بالا و رزومه قابل‌قبول
  • تجهیزات بروز عکاسی و کیت تشخیص
  • استفاده از مواد و متریال مرغوب
  • برخورد صبورانه و محترمانه با مراجعه‌کنندگان
  • اختصاص‌دادن زمان کافی جهت درمان
  • آموزش دادن و اطلاعات لازم به مراجعه‌کننده
  • داشتن تخصص لازم جهت انتخاب روش درمان
  • وقت‌شناس بودن
  • گوش شنوای خوب برای درک مشکل بیمار
  • محیط کار تمیز و پاکیزه

ویژگی‌های بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

انواع خدمات و روش‌های زیبایی و ترمیمی دندان

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی یکی از شاخه‌های دندانپزشکی است. ولی به شاخه‌های بیشتر و متنوعی نیز تقسیم می‌شود. همان‌طور که گفته شد روش‌های گوناگونی به‌منظور زیبایی دندان انجام می‌گیرد. هرکدام از آنها به داشتن ظاهری بهتر و زیباتر کمک می‌کنند. انواع روش‌های زیبایی و ترمیمی شامل موارد زیر است:

  • عصب‌کشی دندان: فرایندی درمانی در حوزه دندانپزشکی که فرصت می‌دهد تا عصب دندان‌ها را درمان کنید.
  • روکش دندان: ونیر دندان لایه‌ها و پوسته‌های بسیار نازکی هستند. (پوششی برای سطوح دندان)
  • کامپوزیت: این روکش به دلیل زیبایی چشمگیر و صدالبته هزینه پایین بهترین جایگزین برای لمینت دندان است. به‌منظور اصلاح طراحی لبخند انجام می‌شود.
  • بلیچینگ دندان: بهترین روش سفیدکردن دندان‌ها در دندانپزشکی است. با مواد و ژل‌های سفیدکننده، دندان‌ها تا چنددرجه روشن می‌شوند.
  • بریج دندان: نوعی پروتز دندان است. جهت جایگزین‌کردن یک یا چند دندان که در کنار هم ازدست‌رفته‌اند. به بریج‌ها پل دندانی هم می‌گویند.
  • ترمیم دندان: در صورت ترک، شکستگی یا خرابی دندان از روش ترمیم استفاده می‌شود.
  • پروتزهای دندانی
  • ایمپلنت دندان: برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته از ایمپلنت دندان استفاده می‌کنند.
  • فیشور سیلانت یا شیار پوش: فیشور سیلانت از مواد پلاستیکی بدون رنگ یا سفید ساخته شده‌اند. برای محافظت از سطوح دندان‌هایی که شیارهای عمیق و منافذ دارند استفاده می‌شود.
  • لمینت دندان: لمینت‌ها شناخته‌شده‌ترین روکش‌های دندانی هستند. به طور گسترده جهت اصلاح طرح لبخند استفاده می‌گردند.
  • جراحی لثه و اصلاح طرح لبخند: وقتی که در اصلاح طرح لبخند با مشکلات لثه مواجه باشیم، زیر نظر یک متخصص لثه و ترمیمی و زیبایی می‌توان اقدام به رفع مشکلات کنیم.

انواع خدمات و روش‌های زیبایی و ترمیمی دندان

علت مراجعه به متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی چیست؟

تمامی دندانپزشکان جهت بهبود و افزایش سطح سلامت دهان و دندان‌ها اقدام به فعالیت می‌کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جدیدی جهت زیباتر کردن ظاهر دندان‌ها و ترمیم آن‌ها وجود دارد. امروزه از این روش‌ها استقبال فراوانی می‌شود. افراد برای ترمیم دندان‌های پوسیده، به عصب رسیده، پر کردنی و یا کامپوزیت به دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه می‌کنند.

چرا که دندانپزشکان با گذراندن دوره‌های تخصص به توانایی لازم از نظر علمی و عملی رسیده‌اند. طی این دوره، روش‌های جدید درمانی، نکات و قواعد خدمات دندانپزشکی را به پزشکان آموزش می‌دهند. بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در جردن به‌خاطر شغل و ارتباط با مردم، انواع عارضه‌های دهان و دندان را می‌شناسد. پس می‌تواند به چگونگی رفع‌کردن آن‌ها بپردازد.

بعضی از بیماری‌ها یا راهکارهای زیبایی دندان‌ها با یک ترفند ساده دندانپزشک رفع می‌شوند. برخی از افراد برای درمان دندان‌های خود به ترمیم نیاز دارند. همچنین، برای بهبود ظاهر دندان به خدمات زیبایی احتیاج پیدا می‌کنند. در این حالت باید به متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی مراجعه کرد.

تحصیلات متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در عرصه ترمیم و زیبایی تحصیلات آکادمیک و مرتبطی دارد. بنابراین نسبت به بقیهٔ دندانپزشک‌ها از دانش بیش‌تری برخوردار است. حیطه کاری این دندانپزشکان چندین شاخه دارد. به همین خاطر در همه حوزه‌ها علم و تجربه لازم را دارند.

تشخیص درست‌تری نسبت به سایر حوزه‌های دندانپزشکی دارند. همینطور متناسب با شرایط و موقعیت دندان‌ها درمان را شروع می‌کنند. متخصص دندانپزشک ابزار و متریال باکیفیت را می‌شناسد. بنابراین؛ خدمات درمانی خوبی ارائه می‌دهد. همچنین، در زمان کوتاهی درمان را انجام داده و از ماندگاری خدمات دندانپزشکی بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی به مراجعه‌کنندگان مطابق با نیاز آن‌ها روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند. این روش ها برای دندان مراجعه‌کننده مناسب‌ترین هستند. برای سلامت بیمار هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد. همچنین، موجب آسیب رساندن به سایر دندان‌های فرد نیز نمی‌شود. بیشتر خدمات زیبایی دندان‌ها مربوط به پوشاندن شکستگی دندان‌ها و سفیدکردن آن‌ها است.

علت مراجعه به متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی چیست؟

دکتر نوروزی بهترین متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی

دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی از مهم‌ترین شاخه‌های دندانپزشکی است. دندانپزشکان به‌منظور رسیدن به این مرتبه از تخصص برای انجام خدمات زیبایی و ترمیمی مراجعان، در آزمون‌های مخصوص باید شرکت کنند. بعد از قبولی در آزمون، حداقل 3 تا 4 سال مهارت در این حوزه را کسب می‌کنند.

خدمات درمانی زیبایی شامل ونیر کامپوزیت، بلیچینگ و… خدمات درمانی ترمیمی شامل اینله و آنله، پرکردن ساده و… را شامل می‌شوند. برای انجام هر یک از موارد خدمات ترمیمی و زیبایی که در بالا  توضیح داده شد می‌توانید به مطب بهترین متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه نمایید. همچنین، برای مشاوره رایگان با مطب دکتر مونا نوروزی با شماره‌تلفن 26203348-021 تماس بگیرید.  

این مطلب را به اشتراک بگذارید
زهرا ابدالی
زهرا ابدالی
مقالات: 49

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *